Welkom bij Domein Witbos

Domein Witbos

Gelegen in Noorderwijk, te Herentals, op een voormalig Brits militair terrein, biedt Domein Witbos je een gezellige combinatie van golfsport, een bistro met toffe en verse gerechten, alsook eventlocaties voor evenementen groot en klein.

Sinds 1965

Sportief en culinair genieten
in een Spartaans kader

Het domein werd in 1965 opgetrokken op een voormalig Brits militairterrein. Daar vind je overigens nog heel wat sporen van terug: op Domein Witbos liggen nog heel wat oude loodsen en betonwegen dewelke gespaard zijn gebleven. Deze kregen door de jaren heen een nieuwe invulling en worden vandaag gebruikt voor evenementen.

Elk van de legerhallen staat ook middenin het huidige golfterrein, waardoor je golft in het originele en Spartaanse kader van een voormalig militaire basis.

Faciliteiten
+12.000m² overdekte eventlocatie

Events op een unieke locatie

Trouwfeesten, bedrijfsevenementen, beurzen,… bij Domein Witbos organiseert u unieke evenementen.

Dit in één van de bijzonder mooie en authentieke legerhallen dat voldoende plaats biedt voor evenementen groot en klein.

We beschikken over een feestzaal van 600 m² alsook over twee hallen van elks 2.400 m² en twee hallen van elk 3.000 m².

Onze lounge is de perfecte locatie voor meeting, recepties en diners.

Dit allemaal met een ruime parking en een zeer goede bereikbaarheid.

Wil jij binnenkort ook een event organiseren op dit prachtig authentieke domein? Neem dan zeker contact met ons op!

Kom tafelen bij Hangaar5

Culinaire bistronomie
op een unieke locatie

Bij Hangaar5 waar de kunst van de gastronomie samensmelt met de gezellige sfeer van een bistro. Bij ons staat versheid centraal en dat proef je in elke hap die we serveren. In onze intieme en sfeervolle bistro serveren we gerechten die zowel verfijnt als toegankelijk zijn. De menukaart weerspiegelt de seizoenen en is samengesteld met lokale producten.

Reserveren
Golfterrein

Een interessante
combinatie

Golfclub Witbos is een terrein temidden van een oude Britse legerkazerne. Een golfclub met 13 holes waarbij het prachtige Spartaanse karakter van deze voormalige basis zo veel mogelijk bewaard is gebleven. De baan is een interessante combinatie van parkland en enkele bosholes.

Ook benieuwd naar wat golfclub Witbos allemaal te bieden heeft? Kom dan zeker een kijkje nemen!

Golf experience