Teambuilding

Als bedrijf, sportvereniging, vriendenkring of familie, bent u misschien wel op zoek naar een leuke en ontspannende activiteit, die niet enkel een heleboel fun garandeert, maar tegelijk ook nog eens de groepsgeest bevordert. Een pracht van een teambuilding-activiteit dus. Een golfinitiatie is het perfecte antwoord.

Driving range

Putting- & chipping green

Preferred lies

Trolleys

Course

Buggies

1. 2. Wintergreens andere zomergreens

Laatste update: 27-04-2024 08:49

Dé teamspirit tool

Teambuilding op Domein Witbos

Via een initiatie golf leren uw gasten de basisprincipes van het golfspel ontdekken, en dit in de bijzonder mooie, rustige en groene omgeving van onze golfclub. Geniet zeker ook nog na met een heerlijke lunch, een lekker diner of een fantastische BBQ of receptie in Hangaar5.

Alle golfmateriaal wordt voorzien. U hoeft enkel te denken aan het dragen van platte schoenen en comfortabele kledij.

Alles kan op maat voorzien worden voor zowel kleine als grotere groepen. Wilt u zelf nog een extra touch geven aan uw event? Neem zeker contact op, en we bekijken samen hoe we u en uw gasten een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.

Initiatie

1,5 u

Max. 12 personen

Driving range + putten

€ 260

2 u

Max. 12 personen

Driving range + putten + chipping

€ 305

Alle golfmateriaal wordt voorzien. Je hoeft enkel te denken aan het dragen van platte schoenen en comfortabele kledij.

We maken een initiatie

Op maat van jouw groep

Alles kan op maat voorzien worden voor zowel kleine als grotere groepen. Verder kan je jaarlijks een aantal keer deelnemen aan de vrijblijvende initiaties die door de club georganiseerd worden.

Meer informatie over de mogelijkheden en tarieven zijn te verkrijgen via ons secretariaat of neem hier contact met ons op.