Hangaar5

Welkom in het bruisende hart van Golfclub Witbos, waar onze gastvrijheid zich uitstrekt van het clubhuis tot de bistro met een gedeelde passie voor voortreffelijkheid. Elke dag openen wij onze deuren om golfers en fijnproevers te verwelkomen in een unieke ambiance.

Hangaar5

Of je nu komt voor de ontspannen sfeer van het clubhuis of de gastronomische verwennerij in de bistro. Golfclub Witbos biedt een uitnodigende omgeving waar passie voor golf en liefde voor puur eten samenkomen. Ontdek de perfecte balans tussen sportiviteit en culinaire genoegens bij ons op de club, waar zowel leden als niet-leden van harte welkom zijn.

Bekijk het menu
Locatie &

Witbos z/n
2200 Noorderwijk (Herentals)

Openingsuren bistro Hangaar5

Van dinsdag tot en met zaterdag
keuken: 11.30 – 14.00 ; 17.00 – 21.00

Clubhuis

Het clubhuis nodigt je uit met een warme en ontspannen sfeer. Zowel binnen als op ons prachtige terras kun je genieten van een goed glas en lekkere snack na een rondje golf. De kleine kaart serveren we 7 op 7 en biedt een selectie van heerlijke gerechten, perfect om even bij te tanken. En… weet dat niet-leden hier net zo welkom zijn als onze gewaardeerde leden.

dinsdag tot zaterdag : 10.00 – 21.00

zondag en maandag : 10.00 – 18.00